-
U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Wanneer je bestelt voor 20:00 uur zal, op werkdagen, dezelfde dag bij Post NL of DPD worden aangeboden. Onder normale omstandigheden zal dit in Nederland betekenen dat deze de volgende werkdag bij je wordt aangeboden. Voor Belgische en Duitse bestellingen moet je met een dag extra levering rekening houden. Je ontvangt op de dag dat de bestelling wordt aangeboden een email met hierin de track & trace gegevens. Hiermee kan je de bestelling volgen.
Waar kan ik mijn kortingscode/voucher invullen?
Je korting code kun je invullen wanneer je op de knop bekijken klikt. Hier staat wilt u uw kortingsbon of spaarpunten gebruiken? Maak dan de gewenste keuze.
Krijg ik een bevestiging van mijn
bestelling?
Je ontvangt een orderbevestiging van de
bestelling per e-mail. Het is daarom zeer belangrijk dat je het juiste
e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de
succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze
orderbevestiging is tevens je betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op jouw
computer en/of print hem uit!
Wij rekenen per land verschillende tarieven voor verzending. In
onderstaand overzicht kan je voor jouw situatie de verzendkosten
bepalen.
Boven de aangegeven orderbedragen betaal je geen verzendkosten
Land | U betaalt bij besteding onder | Verzendkosten |
---|---|---|
Nederland | € 50.00 | € 6.95 |
België | € 50.00 | € 6.95 |
Deutschland | € 75.00 | € 6.95 |
England | € 100.00 | € 7.45 |
Luxembourg | € 100.00 | € 7.45 |
Denmark | € 150.00 | € 9.95 |
France | € 150.00 | € 10.25 |
Spain | € 150.00 | € 16.25 |
Italy | € 150.00 | € 13.95 |
Portugal | € 250.00 | € 26.95 |
Welke betalingsmogelijkheden heeft
u?
Je kunt bij ons een bestelling plaatsen en
kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden: Ideal, creditcard (Visa of
Mastercard) of Paypal.
Mocht het artikel niet aan de verwachting voldoen, dan dien je het binnen 14 werkdagen na leverdatum retour te zenden. Neem voor retourzending telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail aan info@berrydemey.com. Je ontvangt dan van ons de gegevens ten behoeve van de retourzending. Kosten en risico van de retourzending zijn voor rekening van de koper (zie www.postnl.nl voor de exacte verzendtarieven).
Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op
jouw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan
tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als
waarin wij het verstuurd hebben. Het artikel dient uiteraard in
nieuwstaat te verkeren en de verpakking moet onbeschadigd en ongeopend
zijn.
Indien je een gedeelte van de bestelling terugstuurt (dus
van een bestelling van meerdere artikelen) en je hebt betaald met je
creditcard, dan dien je de bankgegevens in te vullen op het
retourformulier. Wij kunnen helaas geen gedeelte van een creditcard
betaling terugbetalen via jouw creditcard maatschappij en zullen dan het
bedrag rechtstreeks terugstorten op jouw bankrekening.
Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.
Is jullie website beveiligd?
De betaling wordt via een beveiligde lijn
(SSL) geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van jouw transactie
verzorgt. Aan het slotje onderin het scherm kan je zien dat de gegevens
gecodeerd worden verstuurd via een zogenaamde "secure connection".
Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat Berry de Mey Nutrition
jouw bestelling klaarmaken.
Wat is iDEAL?
Ideal is onling
betalen via jouw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het
ideal – telebankiersysteem zijn: ABN AMRO, ASN BANK, FRIESLAND
BANK, ING, RABOBANK, REGIOBANK, SNS BANK, TRIODOS BANK OF VAN LANSCHOT BANKIERS.
Met ideal reken je af in jouw vertrouwde internet
betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
In geval van een klacht verzoeken wij je vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0900-BERRYDEMEY of per e-mail: info@berrydemey.com. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kan je binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.