Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je bestelt voor 20:00 uur zal, op werkdagen, dezelfde dag bij Post NL of DPD worden aangeboden. Onder normale omstandigheden zal dit in Nederland betekenen dat deze de volgende werkdag bij je wordt aangeboden. Voor Belgische en Duitse bestellingen moet je met een dag extra levering rekening houden. Je ontvangt op de dag dat de bestelling wordt aangeboden een email met hierin de track & trace gegevens. Hiermee kan je de bestelling volgen.



Waar kan ik mijn kortingscode/voucher invullen? 

Je korting code kun je invullen wanneer je op de knop bekijken klikt. Hier staat wilt u uw kortingsbon of spaarpunten gebruiken? Maak dan de gewenste keuze.


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Je ontvangt een orderbevestiging van de bestelling per e-mail. Het is daarom zeer belangrijk dat je het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens je betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op jouw computer en/of print hem uit!


Moet ik verzendkosten betalen?

Wij rekenen per land verschillende tarieven voor verzending. In onderstaand overzicht kan je voor jouw situatie de verzendkosten bepalen.
Boven de aangegeven orderbedragen betaal je geen verzendkosten

Land U betaalt bij besteding onder Verzendkosten
Nederland € 50.00 € 6.95
België € 50.00 € 6.95
Deutschland € 75.00 € 6.95
England € 100.00 € 7.45
Luxembourg € 100.00 € 7.45
Denmark € 150.00 € 9.95
France € 150.00 € 10.25
Spain € 150.00 € 16.25
Italy € 150.00 € 13.95
Portugal € 250.00 € 26.95


Welke betalingsmogelijkheden heeft u?

iDEAL (Gratis)

Veilig betalen met jouw pinpas.
Na het plaatsen van uw bestelling word je automatisch doorgelinkt naar jouw eigen bank (internet bankieren). Daar betaal je in jouw eigen, vertrouwde omgeving. Zie voor meer info www.ideal.nl.


Via je PayPal Account (Gratis)

Je betaalt direct via jouw eigen Paypal Account. Zie voor meer info www.paypal.nl.


Via Credit Card (Gratis)

MasterCard, Visa, American Express, Maestro, VPay, CartaSi, Cartes Bancaire


Via Klarna (achteraf betalen) (gratis)

Je betaalt rechtstreeks aan Klarna. Je dient hiervoor over een Klarna account te beschikken. Deze kun je bij de eerste betaling aanmaken.

Door gebruik van Klarna kun je tot 14 dagen na ontvangst van jouw aankoop betalen. Klarna neemt de betalingsverplichting over en is daardoor eigenaar van jouw factuur. Verdere afhandeling van betalingen en bijvoorbeeld aanmaningen vinden buiten de verantwoordelijkheid van Berry de Mey Nutrition plaats. Klik hier voor meer informatie. 

Voor buitenlandse betalingen (Gratis):

Sofort Banking, Bancontact Mister Cash, Belfius Direct Net, ING Home'pay, KBC/CBC Payment Button


Wat is iDEAL?

Ideal is onling betalen via jouw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het ideal – telebankiersysteem zijn: ABN AMRO, ASN BANK, BUNQ, HANDELSBANKEN, ING, KNAB, MONEYOU, RABOBANK, REGIOBANK, SNS BANK, TRIODOS BANK OF VAN LANSCHOT BANKIERS.


Bancontact / Mister Cash

Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.
Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact / Mister Cash. U kunt direct uw bestelling betalen in een vertrouwde bankomgeving.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Mocht het artikel niet aan de verwachting voldoen, dan dien je het binnen 14 werkdagen na leverdatum retour te zenden. Neem voor retourzending telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail aan info@berrydemey.com. Je ontvangt dan van ons de gegevens ten behoeve van de retourzending. Kosten en risico van de retourzending zijn voor rekening van de koper (zie www.postnl.nl voor de exacte verzendtarieven).

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op jouw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Het artikel dient uiteraard in nieuwstaat te verkeren en de verpakking moet onbeschadigd en ongeopend zijn.

Indien je een gedeelte van de bestelling terugstuurt (dus van een bestelling van meerdere artikelen) en je hebt betaald met je creditcard, dan dien je de bankgegevens in te vullen op het retourformulier. Wij kunnen helaas geen gedeelte van een creditcard betaling terugbetalen via jouw creditcard maatschappij en zullen dan het bedrag rechtstreeks terugstorten op jouw bankrekening.

Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.


Is jullie website beveiligd?

De betaling wordt via een beveiligde lijn (SSL) geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van jouw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin het scherm kan je zien dat de gegevens gecodeerd worden verstuurd via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat Berry de Mey Nutrition jouw bestelling klaarmaken.


Ik heb een klacht.

In geval van een klacht verzoeken wij je vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0900-BERRYDEMEY of per e-mail: info@berrydemey.com. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kan je binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.