Voor 19:00 uur besteld, morgen ontvangen. Vanaf € 50 - gratis bezorgen
0900-BERRYDEMEY | (0900-2377933)
€ 0,05 pm
Vragen ?
Kies je taal:
[close]

Veel gestelde vragen

  • Bestelling & levering

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je bestelt voor 16:00 uur zal, op werkdagen, dezelfde dag bij TNT worden aangeboden. Onder normale omstandigheden zal dit in Nederland betekenen dat deze de volgende werkdag bij je wordt aangeboden. Voor Belgische en Duitse bestellingen moet je met een dag extra levering rekening houden. Je ontvangt op de dag dat de bestelling wordt aangeboden een email met hierin de track & trace gegevens. Hiermee kan je de bestelling volgen.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Wij rekenen per land verschillende tarieven voor verzending. In onderstaand overzicht kan je voor jouw situatie de verzendkosten bepalen. Boven de aangegeven orderbedragen betaal je geen verzendkosten

    Land U betaalt bij besteding onder Verzendkosten
    Nederland € 50.00 € 4.95
    België € 75.00 € 4.95
    Deutschland € 75.00 € 4.95
    England € 100.00 € 7.45
    Luxembourg € 100.00 € 7.45
    Denmark € 150.00 € 9.95
    France € 150.00 € 10.25
    Spain € 150.00 € 16.25
    Italy € 150.00 € 13.95
    Portugal € 250.00 € 26.95

  • Hoe wordt de bestelling bezorgd?

    In Nederland, België en Duitsland wordt jouw bestelling thuisbezorgd door PostNL.

  • Welke betalingsmogelijkheden heeft u?

    Je kunt bij ons een bestelling plaatsen en kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden: Ideal, creditcard (Visa of Mastercard) of Paypal.

  • Is jullie website beveiligd?

    De betaling wordt via een beveiligde lijn (SSL) geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van jouw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin het scherm kan je zien dat de gegevens gecodeerd worden verstuurd via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat Berry de Mey Nutrition jouw bestelling klaarmaken.

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is online betalen via jouw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Met iDEAL reken je af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Je ontvangt een orderbevestiging van de bestelling per e-mail. Het is daarom zeer belangrijk dat je het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens je betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op jouw computer en/of print hem uit!

  • Kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?

    Mocht het artikel niet aan de verwachting voldoen, dan dien je het binnen 7 werkdagen na leverdatum retour te zenden. Neem voor retourzending telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail aan info@berrydemey.com. Je ontvangt dan van ons de gegevens ten behoeve van de retourzending. Kosten en risico van de retourzending zijn voor rekening van de koper (zie www.postnl.nl voor de exacte verzendtarieven).

    Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op jouw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Het artikel dient uiteraard in nieuwstaat te verkeren en de verpakking moet onbeschadigd en ongeopend zijn.

    Indien je een gedeelte van de bestelling terugstuurt (dus van een bestelling van meerdere artikelen) en je hebt betaald met je creditcard, dan dien je de bankgegevens in te vullen op het retourformulier. Wij kunnen helaas geen gedeelte van een creditcard betaling terugbetalen via jouw creditcard maatschappij en zullen dan het bedrag rechtstreeks terugstorten op jouw bankrekening.

    Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.

  • Ik heb een klacht?

    In geval van een klacht verzoeken wij je vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0900-BERRYDEMEY of per e-mail: info@berrydemey.com. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kan je binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.